IP PBX

Τηλεφωνικό Σύστημα 3CX

Το 3CX είναι ένα IP PBX Τηλεφωνικό Σύστημα λογισμικού τύπου και αποτελεί ένα πλήρες, έτοιμο Τηλεφωνικό Κέντρο VoIP.
Εκτός από τη σημαντικότατη εξοικονόμηση κόστους κλήσεων, προσφέρει πλήθος λειτουργιών, καθιστώντας τη διαχείριση και συντήρηση πιο εύκολη από ποτέ:

  • Οικονομία έως 80% στον τηλεφωνικό λογαριασμό
  • Αυξημένη παραγωγικότητα (presence, chat)
  • Φορητότητα με εργασία από οπουδήποτε
  • Ολοκληρωμένη λύση τηλεδιάσκεψης
  • Βελτίωση στην Εξυπηρέτηση Πελατών (Click2Call & ενοποίηση CRM)
  • Εικονικοποίηση σε server ή σε χαμηλού κόστους Mini PC

Μείωση του Κόστους Κλήσεων έως 80%

  • Εντυπωσιακά φθηνότερη χρέωση εξερχόμενων κλήσεων, με χρήση SIP/ παρόχων VoIP.
  • Οι τηλεργαζόμενοι ή οι άνθρωποι που εργάζονται εκτός γραφείου μπορούν να πραγματοποιούν ενδοεταιρικές κλήσεις χωρίς χρέωση.
  • Συνδέστε απομακρυσμένα γραφεία ή καταστήματά σας και όλες οι κλήσεις μεταξύ τους θα είναι δωρεάν.
  • Τα διεθνή DID και η IP τηλεφωνία, επιτρέπουν στους πελάτες να σας καλέσουν φθηνά και να αυξηθεί η ικανοποίηση των πελατών.
  • Επιπλέον, μαζί με το λογαριασμό τηλεφώνου, θα μειωθεί και το κόστος αγοράς, επέκτασης και συντήρησης του PBX.

Προσιτή Τιμή & Εύκολη Διαχείριση

Το κόστος του 3CX βασίζεται στον αριθμό ταυτόχρονων κλήσεων που θα υποστηρίζει και όχι στον αριθμό των extensions, θέτωντας το κόστος αγοράς και επέκτασης του PBX εξαιρετικά προσιτό. Περιλαμβάνει μια διαδικτυακή κονσόλα διαχείρισης, για πρόσβασή σας από οπουδήποτε, η οποία σας παρέχει τον πλήρη έλεγχο των κλήσεων σε ζωντανή απεικόνιση.

  • Status – πλήρης εικόνα της κατάστασης των υπολοίπων χρηστών
  • Δυνατότητα επέμβασης, συνακρόασης και whisper σε κλήση
  • Παρακολούθηση του πλήθους των απαντημένων και μη απαντημένων κλήσεων
  • Κατάσταση κλήσεων – ποιος χρήστης ομιλεί, με ποιον καλούντα και πόση η διάρκεια κλήσης

Ενσωματωμένη Ενοποιημένη Επικοινωνία

Το 3CX διαθέτει ενσωματωμένες ενοποιημένες επικοινωνίες χωρίς ξεχωριστό λογισμικό – λειτουργίες οι οποίες παρέχονται με επιπλέον χρέωση από άλλους προμηθευτές PBX. Οι δυνατότητες, επιγραμματικά:

  • Έλεγχος παρουσίας (presence)
  • Λήψη φωνητικού ταχυδρομείου & fax μέσω e-mail
  • Διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις
  • Ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων
  • Ενσωματωμένες εφαρμογές softphone και smartphone του 3CX

Απαράμιλλη Φορητότητα – Softphones

Το 3CX περιλαμβάνει εφαρμογές VoIP για Android και iOS που σας δίνουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε την εσωτερική τηλεφωνική γραμμή του γραφείου σας όπου κι αν βρίσκεστε.
Απαντήστε σε κλήσεις μέσω της εσωτερικής τηλεφωνικής σας γραμμής και μεταφέρετέ τις στους συναδέλφους σας χωρίς να ζητήσετε από τους πελάτες να καλέσουν άλλον αριθμό.

Μειώστε το κόστος των τελών κλήσεων της εταιρείας σας, αυξήστε την παραγωγικότητα και εξασφαλίστε ότι δεν θα χάσετε ξανά ούτε μία κλήση!

Τηλεφωνικό Κέντρο VoIP

Οι δυνατότητες των συστημάτων αυτών είναι θεωρητικά απεριόριστες. Η επιχείρηση που θα επενδύσει στην εγκατάσταση και λειτουργία ενός τέτοιου συστήματος, θα αποκομίσει πολλαπλά οφέλη τόσο σε θέματα οργάνωσης όσο και ελέγχου του επικοινωνιών της.

Εφαρμογές καταγραφής κλήσεων, σύνδεση με προγράμματα CRM, δρομολόγησης κλήσεων εκτός εταιρείας, voice mail, χαμηλές εξερχόμενες κλήσεις είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα που παρέχει.

Οφέλη για την επιχείρηση

Σωστότερη εξυπηρέτηση πελατών διότι η δρομολόγηση όλων των εισερχόμενων κλήσεων γίνεται με πιο παραγωγικό τρόπο. Η γραμμή του πελάτη μεταφέρεται πάντα σε διαθέσιμη γραμμή ενώ μπορεί να γνωρίζει τον εκτιμώμενο χρόνο αναμονής του.

Μεγαλύτερη παραγωγικότητα μια που οι χρόνοι με τους οποίους εξυπηρετείται μία διαδικασία μειώνονται αισθητά, γλυτώνοντας χρόνο και πολύπλοκες διαδικασίες. Το IP τηλεφωνικό κέντρο προσαρμόζει τις διαδικασίες που υπάρχουν αλλά και προσαρμόζεται σε αυτές.

Ένα μεγάλο όφελος είναι τα στατιστικά στοιχεία των κλήσεων που παρέχει. Με μια πληθώρα αναφορών η επιχείρηση μπορεί να βρει σημεία προς βελτίωση και να αξιολογήσει τους πόρους που χρησιμοποιεί.

Μείωση κόστους λειτουργίας

Μείωση τηλεπικοινωνιακών δαπανών με την δυνατότητα επιλογής εναλλακτικών παρόχων συμβατικής ή VoIP τηλεφωνίας.

Το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρετείται από το υφιστάμενο δίκτυο υπολογιστών και προσφέρει την πλήρη αξιοποίηση του. Σε νέα κτίρια η καλωδίωση για το δίκτυο υπολογιστών αρκεί και για την τηλεφωνία.

Οι λειτουργίες των IP τηλεφωνικών κέντρων αναβαθμίζονται συνεχώς με μικρό κόστος βοηθώντας στην εύκολη και οικονομική επέκταση όταν οι ανάγκες της επιχείρησης αλλάζουν.

Η απόκτηση ενός IP τηλεφωνικού κέντρου δεν είναι πλέον δαπανηρή, και η συντήρηση μπορεί να γίνει και απομακρυσμένα.